Projekt STEAM pro pedagogy

Moc nás “jiná” = fyzika plazmatu bavila a do budoucna to pro nás byla prima zkušenost a určitě se do laboratoře chceme vrátit. A super byly lektorky a také kluci a holky z Jarošky v týmu  (žáci G Šlapanice)

Důkaz fotosyntézy ze  špenátu , nepředstavitelná zkušenost pro pedagoga biologie a chemie , to musí každý zažít…(D.O.)

Všeho moc škodí…,Špatné (nedostatečné) informace jsou leckdy horší, než radioaktivita a je třeba „Učit se, učit se, učit se.“(J.K.)

Moc se mi líbila část o rozměrech planet a názorná představivost velikosti ve vesmíru. Klidně bych napříště slyšela víc o temné hmotě a temné energii.(žákyně G Tišnov)

Temné hmoty byly fakt dobré. Do budoucna by mě zajímaly neutronové hvězdy...(žák G Křenová)

Zajímavá fakta , bázorné propracované animace, plynulý průběh celé akce.( Josef )

V první řadě bych velmi ocenil zájem lektora, který byl podle mě pro celý program opravdu " zapálený"..Dozvěděli jsme se a zjistili, jaké existují nové možnosti objevování světa kolem nás a dostali jsme spoustu tipů na pozorování či různé blížící se události ve vesmíru a na planetě vůbec. Díky moc (Hugo)