Kvalita vysokoškolského studia z pohledu středoškoláků

Instituce: Masarykova univerzita
Fakulta/ústav: Fakulta ekonomicko-správní
Další údaje o pracovišti: Katedra veřejné ekonomie
Lektoři: Doc. Ivan Malý, CSc.
Studenti: Vladislava Klimyak - Cyrilometodějské gymnázium a střední odborná škola pedagogická Brno

Popis:

Konkurence kvalitou je typická tam, kde si výrobci/poskytovatelé služeb nekonkurují cenou. Je přítomná i na "trhu" se terciárním vzděláváním v ČR. Středoškoláci představují pro marketing vysokých škol klíčovou cílovou skupinu. Pochopení toho, jak chápou kvalitu vysokoškolského vzdělávání a potažmo kvalitu jednotlivých univerzit středoškoláci, je předpokladem pro vyšší účinnost marketingu i komunikace s uchazeči o studium.  V konečném důsledku je to rovněž i cesta ke snižování vysoké studijní neúspěšnosti.