RU EN CS

ÚLeT plný fyziky a zážitků

Vydejte se s námi za poznáním, zkušeností a zábavou na akci plnou fyziky a zážitku. Pojeďte s námi na ÚLeT!

ÚLeT je týdenní tábor, na kterém tě naučíme pájet i masírovat. Budeš mít týden, při kterém se nestihneš ani na minutku nudit. Tábor je vhodný jak pro fyzikální nadšence a matfyzáky, tak pro fyzikální čtyřkaře – hlavní je chuť poznávat!

Kdy: 26. 7.–2. 8.
Kde: nedaleko Fulneku
Cena: 2750 Kč

Tábor je vedený členy ÚDiFu, Divadla fyziky ÚDiF, kteří jsou vystudovaní fyzici a  dnes jezdí s experimenty jako kočovné science centrum, aby ukázali krásu fyziky všem bez výjimky. Vedle ÚDiFáků vedou tábor také Instruktoři Brno s letitými zkušenostmi zážitkových akcí – jestli ti něco říká šifrovačka Tmou neb zážitkovka Moravské hvozdy, tak to jsou oni. Takže o zábavu je na táboře postaráno!

Letos nás čeká výlet s cestovkou CK Schrödinger a podíváme se tak na největší objevy v různých světadílech, na tamější zvyklosti a možná ochutnáme i něco z místní kuchyně :) Poodhalím například téma analogové fotografie, pájení a programování, výrobu střelného prachu ... Ze zážitkového programu si vyzkoušíte, jaké to je žít v totalitním režimu, vyzkoušíte si velkou vzájemnou kooperační hru ale hlavně si budete užívat pohodového léta plného her, nových přátel a nevšedních zážitků.

Více na webu akce

Zpět na přehled článků

Spojujeme studenty, učitele, vědce i ty, kdo chtějí své know-how předat dál. Vytváříme síť lidí zapojených do studia nebo práce v oblasti přírodovědy a techniky.

Podpořte nás na sociálních sítích